Start!

Då så fick jag äntligen 20 min över till att sätta mig ner och påbörja vad jag hoppas kommer bli en någorlunda intressant blogg (iaf om ni delar samma intressen). Eftersom jag tycker tämligen illa om inledningar och avslut som så att säga "knyter ihop säcken" (ett uttryck man blivit matad med vid uppsatsskrivning genom hela skolgången) så tänkte jag istället köra på för att komma igång innan 3 maj nästa år.
Jag har inte följt många bloggar på internet varför jag inte är så insatt i hur en blogg bör se ut men sen förväntar man sig ju inte att så många kommer läsa den heller, Hej Mamma! =)

Idag måste jag finslipa lite på lägenheten, (ett finare ord för röja upp) får nämligen besök i helgen av föräldrarna som reser ända från Stora Stolta Linköping hit till lilla Strömstad, kråkvinkeln i norra bohuslän utan fungerande transportnät. De norska fylleturisterna har dragit sig tillbaka över gränsen och skönt är väl det, nu kan man äntligen hitta en parkeringsplats innanför kommungränsen!
Jag tänkte lägga in en bild för att  göra bloggen lite färggladare, bilder har ju en sällsam förmåga att piffa upp tung textmassa. Tänk på dé!


Kommentarer
Postat av: Lennart Sundin

Begrip int vad det står. Läser o läser men int.

2006-12-03 @ 12:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback