AZR

Min lilla älskling - "Gula faran" (Opel Tigra - 98) har äntligen rullat ur lackboxen! Den är numera "Malibu Blue Metallic" och prydd med vinge, tyskimporterad frontspoiler och M3-backspeglar. Dessutom är den så där oförskämt sänkt så man får snirkla sig som en orm över alla farthinder/övergångsställen. Ser helt fantastisk ut! :)
Var tvungen att direkt bege mig ner till macken och cruisa ett varv så där riiiiiktigt långsamt så att alla ska se en (det är så man gör här i Skee) *hehe*
Nu funderar jag på huruvida jag ska ha något mönster i silver på sidorna (matchar gallret i fronten) men jag väntar nog med det... hjullager, strålkastare och ny framruta måste fixas först.
Här är bilen som inspirerade till förvandlingen (samma färg och frontspoiler) *wii*

(På flygfronten; 279,7TT varav 42.7h Turbin)



Och min tigra =)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback