Nystart?

Nu har jag varit frånvarande. Jag tänker inte skylla på att jag inte haft tid att skriva... det behöver ju inte ta någon längre tid att skriva ett inlägg då och då. Men jag har en tendens att tänka "jag gör det sedan, när jag får lite mer tid". Problemet är bara det att jag alltid tycks hitta på nåt nytt att syssla med när jag blir "ledig". Varför ödsla tid på att inte göra nåt?

Nåja, sammanfattningsvis så har jag hunnit med följande sedan sist: (flygrelaterat)

1) Slutfört ATPL-teorin med beröm godkänt ;)
2) Passerat 200TT
3) Fått Nya Zeelendskt PPL (valid for lifetime of the holder!)
4) Blivit influgen på Pac750XL och flugit 1.7h turbin
5) Avklarat 94% av SE/IR
6) Arbetat i X antal tusen timmar... (inte som pilot....än) =)

Och nu bär det snart av till Örebro! Sambon har fått jobb på
TAM så nu lämnar vi Strömstad bakom oss. Det blir säkert jättebra, det känner jag på mig :) Har bara varit i Örebro en gång tidigare men alla säger att det är en mysig stad. Nu gäller det bara att hitta en lägenhet innan sista augusti då vi blir utkastade från vår nuvarande.

Ska gå och packa resväskan...imorgon är det dstination Linköping igen. Fem timmar i min bil.
Strömstad - Uddevalla - Trollhättan - Grästorp - Falköping - Jönköping - Linköping. Den sträckan kan jag snart köra med förbundna ögon! Tjao =)

P750XL, fotad på Vårgårda 30/3-08.
P750XL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback